Hesam Fard

Hesam Fard

www.hesamfard.ir
Hesam Fard

Hesam Fard

www.hesamfard.ir

دانلود نرم افزار برنامه نویسی PLC های شرکت زیمنس

Siemens SIMATIC STEP 7 Professional نرم افزار قدرتمند شرکت زیمنس برای برنامه نویسی PLC های تولید شده توسط این شرکت است که در این نرم افزار تمام ورودی و خروجی های PLC اعم از ورودی و خروجی های آنالوگ و دیجیتال٬ مدول شمارشگر٬ مدول وضعیت و غیره تعبیه شده که می‌بایست در صورت استفاده در نرم افزار پیکر بندی سخت افزاری شوند.

 

ادامه مطلب ...

دانلود Mentor Graphics HyperLynx v9.4 build 5047703 x86/64 - نرم افزار آنالیز و تأیید مدارهای الکتریکی

HyperLynx یکی دیگر از محصولات پر طرفدار Mentor Graphics بوده که وظیفه اصلی آن آنالیز و تأیید مدارهای الکتریکی (PCB) است. مهندسین الکترونیک می‌توانند در هر مرحله‌ای از جریان طراحی مدارات الکتریکی از این نرم افزار برای آزمون و خطا و آنالیز دقیق مدارها استفاده کنند و ایرادات و اشکالات احتمالی را مرتفع سازند. همگام بودن این نرم افزار با نرم افزارهای طراحی مدار مانند Xpedition Enterprise باعث می‌شود که یک طراحی بی‌عیب و نقص انجام شود. HyperLynx قادر است تا لحظه به لحظه در مرحله از طراحی، تمامی سیستم‌های یک PCB را مورد آنالیز قرار داده و تمامی خطاهای موجود را به کاربر نمایش دهد.

  ادامه مطلب ...

دانلود IAR Embedded Workbench for ARM v7.70.1.11486 - نرم افزار کامپایلر برای انواع میکروکنترلر ها

IAR Embedded Workbench کامپایلری قدرتمند برای میکروکنترل ها است که تمامی خصوصیات و ابزار مورد نیاز را به عنوان یک کامپایلر، اسمبلر، لینکر و دیباگر به صورت کامل و یکپارچه به همراه دارد و به توسعه دهندگان امکان می دهد تا کد ها و نرم افزار هایی با زبان های اسمبلی، C، بیسیک، C++ و ... را با بیشترین کارایی و منطبق با آخرین فناوری میکرو کنترل های به کار رفته در پردازنده ها تولید کنند. همچنین به آن ها این امکان را می دهد تا کد ها را تست کنند و در نهایت نتایج حاصل از این تست ها را آنالیز نموده و برای بهینه سازی در اختیار برنامه نویسان قرار می دهد.

  ادامه مطلب ...

آیا می‌توان نخوابیدن را جبران کرد؟

بسیاری از ما چرخه خواب نامنظمی داریم و در طول هفته به خیال اینکه کمبودهای خواب خود را در تعطیلات آخر هفته جبران می‌کنیم، اهمیت چندانی به خواب خود نمی‌دهیم. اما آیا می‌توان نخوابیدن را جبران کرد؟
 
ادامه مطلب ...

انجام محاسبات ضروری بصورت آنلاین

می خواهیم وب سایتی را به شما معرفی کنیم که با جمع آوری تعداد زیادی از محاسبات و انجام آنها بصورت آنلاین می تواند در مواقعی که از نظر زمانی دارای محدودیت هستید به شما کمک کند.

  ادامه مطلب ...

راهنماى جامع خرید لامپ

چگونه لامپ انتخاب کنیم

درسال ۲۰۰۷ با تصویب کنگره آمریکا روزهاى استفاده از لامپ هاى رشته اى (incandescent) به صورت رسمى به سر آمد. قانونى که تصویب شد استانداردهاى جدیدى در زمینه روشنایى  پایه گذارى کرد که نوید استفاده از لامپ هاى سبزتر، بادوام تر و کم هزینه تر را می داد.استانداردهاى جدید دنیاى نورپردازى تغییرات زیادى به خود دیده و خرید لامپ هم متاثر از همین تغییرات شده است. در اینجا تمام اطلاعات لازم براى به روز رسانى شما را مى آوریم.

 
ادامه مطلب ...

آغاز سال نو تحصیلی مبارک

آغاز بهار علم و دانش مبارک


 

ادامه مطلب ...