Hesam Fard

Hesam Fard

www.hesamfard.ir
Hesam Fard

Hesam Fard

www.hesamfard.ir

دانلود Automation Studio Pro v6.0.0.10932 x86 - نرم افزار طراحی، شبیه سازی، تحلیل و اشکالزدایی مدارات الکتریکی

Automation Studio در مقابل دیگر سیستم های موجود در حوزه طراحی صنعتی، مرزهای نوآوری را پشت سر گذاشته است و به عنوان یک راه حل نرم افزاری جامع و کارا در طراحی، شبیه سازی، تست و اشکال زدایی المان ها و مدارات الکتریکی، هیدرولیک، پنوماتیک، سیستم های کنترل، HMI و مخابرات کاربرد دارد. این نرم افزار امکان ترکیب تکنولوژی های مختلف را در جهت طراحی، مستندسازی و شبیه سازی سیستم های کامل میسر نموده است.
Automation Studio برای تمام متخصصین و مهندسین فعال در زمینه مهندسی برق، قدرت سیال (Fluid power) و اتوماسیون به عنوان یک دستیار نرم افزاری قدرتمند محسوب می شود. امکان کار گروهی در این نرم افزار به شیوه ای است که مدیر پروژه می تواند اجازه دسترسی به قسمت های مختلف پروژه مانند اسناد، دیاگرام ها و ریسورس ها را با تعیین نوع دسترسی: خواندن، نوشتن و ... برای دیگر کاربران تعریف کند.

  Automation Studio نمادهای مورد نیاز در طراحی مدارها مانند انواع گیت ها، کلید، کانکتور، تایمر و همچنین المان ها/آبجکت های مختلف صنعتی را مطابق با استانداردهای بین المللی و در دسته بندی های مجزا فراهم نموده است تا کاربران با استفاده از آن ها هزینه و وقت کمتری را در طراحی و رسم مدارها/پروژه های خود صرف کنند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Automation Studio:
- ارائه انواع المان ها مطابق با استاندارد های ISO، IEC، JIC و NEMA
- شامل انواع المان های برق صنعتی مانند استارت، کنتاکتور، موتور تک فاز، موتور سه فاز، فیوز، بیمتال،  المان های هیدرولیکی و پنیوماتیکی مانند کمپرسور، شیرهای پنیوماتیکی، دستگاه پرس، قطعات دیجیتال مانند گیت های منطقی، تایمر ها، کانترها و سایر اداوات مورد نیاز مانند PLC و
- امکان استفاده از سنبل های الکتریکی، پنیوماتیکی، کنترلری ، عکس، توضیح و... در نقشه ها
- شبیه سازی مدار پس از رسم آن
- امکان تنظیم مقادیر پارامتر های مختلفی همچون ولتاژ، جریان، فشار و... در حین شبیه سازی
- سفارشی سازی رابط کاربری 
- مدیریت دسترسی کاربران دیگر به پروژه
- سازگار با دیگر نرم افزارهای PDM, ERP, 3D CAD و ...
- و ...


راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- نرم افزار را اجرا نکنید و اگر در کنار ساعت نیز در حالت اجرا قرار داد آن را ببندید.
3- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار* کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز های 7 و 8 و یا 10 استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)
4- نرم افزار را اجرا کنید. 
* محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید:
- در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید.
- در ویندوز 7: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
- در ویندوز 8: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در صفحه Start Screen کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
- در ویندوز 10: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.


لینک های دانلود

 حجم: 1160 مگابایت
 دانلود - بخش اول
 دانلود - بخش دوم
 دانلود - بخش سوم
 دانلود کرک (به تنهایی)

منبع و رمز فایل: www.p30download.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد