Hesam Fard

Hesam Fard

www.hesamfard.ir
Hesam Fard

Hesam Fard

www.hesamfard.ir

دانلود Lynda Learn Sublime Text 3: The Basics - آموزش مقدماتی نرم افزار ساب لایم تکست 3

Sublime Text یک ویرایشگر متن حرفه‌ای در زمینه کد برای نوشتن، ویرایش و نشانه گذاری آنهاست. Sublime Text  با رابط کاربری جذاب، ویژگی‌‌های خارق العاده و عملکرد شگفت انگیز شما را شیفته خود می‌کند. این نرم‌افزار از پلاگین قدرتمندی برای رابط برنامه نویسی برپایه پایتون استفاده می‌کند که تجربه‌ای واقعی در زمینه کد نویسی به کاربر می‌دهد. نرم‌افزار Sublime Text به دلیل ابزارها و میانبرهای کاربردی که ارائه می‌دهد سرعت کار را بسیار بالا برده و ویرایش نوشته‌ها را آسان می‌کند.

  ادامه مطلب ...

دانلود Sublime Text v3 Build 3126 - نرم افزار ویرایش متون

Sublime Text نرم افزاری قدرتمند در زمینه ویرایش متون پیشرفته برای کد، HTML و نثر می باشد. توسط این نرم افزار شما می توانید 100 تغییر را در یک زمان انجام دهید. ویرایش متون، دارای طرح چند رنگ، با چند جمله، دارای براکت برجسته، قابلیت ذخیره تغییرات، انتخاب ویرایش دستورات، امکان انتخاب چندگانه، جستجو و جایگزینی عبارت منظم و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

  ادامه مطلب ...

دانلود Lynda Learning the Python 3 Standard Library - آموزش کتابخانه های استاندارد پایتون 3

پایتون یک زبان برنامه نویسی تفسیری، داینامیک و شی گرا می باشد که می توان از آن در محدوده ی وسیعی ازنرم افزار ها و تکنولوژی ها بهره برد. این زبان برنامه نویسی روشهای بسیار قدرتمند و حرفه ای را برای کار با زبانها و ابزار های مختلف را با آسانی هر چه تمام تر فراهم می کند. بدین منظور این زبان دارای کتابخانههایی بسیار گسترده می باشد که یادگیری و استفاده از آنها در عرض چند روز ممکن می باشد. پایتون همچنین یک زبان بر اساس مجوز های نرم افزار آزاد و متن باز می باشد. کدهای نوشته شده در این زبان در محدوده ای وسیع از پلتفرم ها چون لینوکس، ویندوز، مک و حتی گوشی های موبایل و... قابل اجرا می باشد. هم اکنون پایتون در شرکت ها و سازمانهای بزرگی چون ناسا، گوگل، یاهو و... بصورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. 
در دوره آموزشی Lynda Learning the Python 3 Standard Library با کتابخانه های استاندارد موجود برای پایتون آشنا می شوید.

  ادامه مطلب ...

دانلود NI LabVIEW 2017 v17.0 x86/x64 - نرم افزار برنامه نویسی گرافیکی جهت تجزیه و تحلیل سیستم‌های اندازه گیری

LabVIEW یک زبان برنامه نویسی گرافیکی می‌باشد که به صورت گسترده‌ای برای کاربردهای مختلفی در صنایع، تحصیلات، آموزش و تحقیقات آزمایشگاهی به عنوان یک مدل استاندارد برای جمع آوری و پردازش داده‌ها و همچنین وسیله‌ای جهت کنترل و شبیه سازی ابزارهای مجازی درآمده است؛ این نرم افزار یک ابزار قدرتمند و قابل انعطاف جهت تجزیه و تحلیل سیستم‌های اندازه گیری است.(ماژول‌ها و تولکیت‌های 2017 اضافه شد!)

 

ادامه مطلب ...

برنامه نویسی FPGA با VHDL

در این آموزش تصویری با برنامه نویسی FPGA با VHDL آشنا می شوید.

این دوره آموزشی محصول موسسه Pluralsight است.

   ادامه مطلب ...

نرم افزار شبیه سازی مدارهای منطقی - Logicly v1.7.6

Logicly ابزاری مفید برای یادگیری و یا آموزش کاربردی مدارهای دیجیتالی و منطقی می باشد. هدف اصلی این نرم افزار ترغیب دانش آموزان برای یادگیری مطالب در کلاس های فیزیک و انفورماتیک است. در رابط کاربری این برنامه می توان گیت ها و دیگر عنصرهای دخیل در یک مدار را وارد نموده و ارتباطات بین آن ها را رسم کرد. Logiclyy با ارائه ی یک رابط کاربری مدرن، به طراحی مدارهای منطقی سرعت بخشیده و روند رسم و درک آن ها را آسان تر می سازد.
تمام عناصری که به مدار منطقی خود اضافه کرده اید قابل جابجایی، کپی و حذف می باشند. هنگامی که مدار خود را ساختید، این نرم افزار امکان اجرای شبیه سازی و تست مدار را نیز فراهم می کند، سیگنال های مجازی در میان اجزای متصل شده منتشر می شوند و در صورتی که مدار رسم شده مشکلی داشته باشد Logicly با استفاده از رنگ ها شما را مطلع می کند.

  ادامه مطلب ...