Hesam Fard

Hesam Fard

www.hesamfard.ir
Hesam Fard

Hesam Fard

www.hesamfard.ir

دانلود IAR Embedded Workbench for STM8 v2.20.2 - نرم افزار کامپایلر برای انواع میکروکنترلر ها

IAR Embedded Workbench کامپایلری قدرتمند برای میکروکنترل ها است که تمامی خصوصیات و ابزار مورد نیاز را به عنوان یک کامپایلر، اسمبلر، لینکر و دیباگر به صورت کامل و یکپارچه به همراه دارد و به توسعه دهندگان امکان می دهد تا کد ها و نرم افزار هایی با زبان های اسمبلی، C، بیسیک، C++  و ... را با بیشترین کارایی و منطبق با آخرین فناوری میکرو کنترل های به کار رفته در پردازنده ها تولید کنند. همچنین به آن ها این امکان را می دهد  تا کد ها را تست کنند و در نهایت نتایج حاصل از این تست ها را آنالیز نموده و برای بهینه سازی در اختیار برنامه نویسان قرار می دهد.


ادامه مطلب ...

دانلود JetBrains CLion 2016.3.2 - نرم افزار محیط توسعه و برنامه نویسی C و C++

JetBrains CLion ابزاری قدرتمند برای برنامه نویسی به زبان های C و C++  است. یک محیط توسعه و ویراشگر حرفه ای کدهای برنامه نویسی که شامل C++11 standard, libc++ و Boostt نیز می شود و از ابزارهای برنامه نویسی تحت وب مانند Cmake, JavaScript, HTML و XML و ... نیز پشتیبانی می کند.

ادامه مطلب ...

دانلود Flowcode v6.1.3.2 - نرم افزار طراحی سیستم الکترونیکی

Flowcode این امکان را فراهم می کند تا بسیار سریع و آسان به طراحی و توسعه سیستم های الکترونیکی پیچیده پرداخت. ابزار برنامه نویسی گرافیکی باعث شده است تا هر فردی با داشتن کمترین تجربه در این زمینه، بتواند ظرف مدت چند دقیقه به توسعه این سیستم ها بپردازد. Flowcode یک محیط توسعه یکپارچه (IDE) برای توسعه سیستم های الکترونیکی است که می تواند توسط مهندسین حرفه ای و حتی برای افراد مبتدی برای توسعه سیستم های کنترل و اندازه گیری بر اساس میکروکنترلرها و یا در کنترل صنعتی سازگار با ویندوز  رایانه های شخصی مورد استفاده قرار گیرد. Flowcode برای برنامه نویسی دیوایس های PIC، Atmel AVR, Arduino و ARM عملکرد عالی دارد.

 
ادامه مطلب ...