Hesam Fard

Hesam Fard

www.hesamfard.ir
Hesam Fard

Hesam Fard

www.hesamfard.ir

دانلود Udemy The Python Bible™ Everything You Need to Program in Python - آموزش کامل برنامه نویسی پایتون

پس از طراحی و پیاده سازی زبان پایتون و انتشار اولین نسخه ی برنامه ی کاربردی پایتون که نرم افزاری برای اجرای کدهای نوشته شده به زبان پایتون است، توسعه ی آن ادامه می یافت و توزیع های مختلفی از آن به همراه اصلاحات، بهبود امکانات، یا افزودن قابلیت های جدید منتشر شده اند.

 
  ادامه مطلب ...

دانلود Modbus Poll v7.0.1 Build 1043 x86/x64 - نرم افزار شبیه سازی مستر پروتکل مودباس

MODBUS یک پروتکل ارتباطی سریال می باشد که برای استفاده در کنترل کننده های منطقی قابل برنامه ریزی (PLC) منتشر شد. ساختاری ساده و قوی دارد و از آن زمان تا کنون به یکی از پروتکل های استاندارد در صنعت بدل گشته است. در حال حاضر یکی از رایج ترین پروتکل ها در اتصال دستگاه های الکترونیک صنعتی است. MODBUS جهت برقراری ارتباط بین بسیاری (حدود 240) دستگاه های متصل به یک شبکه استفاده می شود.
 
ادامه مطلب ...

انتقال فایل بین ویندوز و رزبری پای با WinSCP (رسپبری پای)

انتقال فایل با SCP

در این نوشته به توضیح ابزار قدرتمندی برای انتقال فایل روی یک شبکه در سیستم عامل گنو/لینوکس می پردازیم، این ابزار SCPنام دارد. SCP ابزاری است که به شما اجازه می‌دهد تا فایل‌ها و دایرکتوری های خود را روی یک شبکه به سیستم دیگری انتقال دهید.

 

ادامه مطلب ...

دانلود Udemy Fundamentals of IoT Development with ThingWorx - آموزش اصول ومبانی توسعه اینترنت اشیا با تینک ورکس

اینترنت چیزها، یا چیزنت (Internet of Things) (مخفف IoT) که گاهی در زبان انگلیسی اینترنت اشیا(Internet of Objectss) هم برای این کلمه استفاده می‌شود، به طور کلی اشاره دارد به بسیاری از چیزها شامل اشیا و وسایل محیط پیرامون‌مان که به شبکه اینترنت متصل شده و بتوان توسط اپلیکیشن‌های موجود در تلفن‌های هوشمند و تبلت  کنترل و مدیریت شوند. اینترنت چیزها به زبان ساده، ارتباط سنسورها و دستگاه‌ها با شبکه‌ای است که از طریق آن می‌توانند با یکدیگر و با کاربرانشان تعامل کنند. این مفهوم می‌تواند به‌سادگی ارتباط یک گوشی هوشمند با تلویزیون باشد و یا به پیچیدگی نظارت بر زیرساخت‌های شهری و ترافیک. از ماشین لباسشویی و یخچال گرفته تا پوشاک؛ این شبکه بسیاری از دستگاه‌های اطراف ما را در برمی‌گیرد. 
 
ادامه مطلب ...

دانلود ActiveState Komodo IDE v10.2.0.89833 - نرم افزار برنامه نویسی حرفه ای

ActiveState Komodo IDE یک محیط برنامه نویسی حرفه ای برای زبان های برنامه نویسی همچون پایتون، پی اچ پی، روبی، جاوا اسکریپت، پرل،وب، ویندوز، مک، لینوکس، سولاریس می باشد. این نرم افزار محیط برنامه نویسی  کامل و سریعی است و شما می توانید به راحتی به آن اعتماد کنید. به کمک این نرم افزار می توانید به ویرایش، اشکال زدایی و تست برنامه های خود بپردازید. شما می توانید امور مربوط به توسعه ی نرم افزار را به کمک امکانات این محصول با سرعت هرچه بیشتر انجام دهید.

  ادامه مطلب ...