Hesam Fard

Hesam Fard

www.hesamfard.ir
Hesam Fard

Hesam Fard

www.hesamfard.ir

دانلود Modbus Poll v7.0.1 Build 1043 x86/x64 - نرم افزار شبیه سازی مستر پروتکل مودباس

MODBUS یک پروتکل ارتباطی سریال می باشد که برای استفاده در کنترل کننده های منطقی قابل برنامه ریزی (PLC) منتشر شد. ساختاری ساده و قوی دارد و از آن زمان تا کنون به یکی از پروتکل های استاندارد در صنعت بدل گشته است. در حال حاضر یکی از رایج ترین پروتکل ها در اتصال دستگاه های الکترونیک صنعتی است. MODBUS جهت برقراری ارتباط بین بسیاری (حدود 240) دستگاه های متصل به یک شبکه استفاده می شود.
  
Modbus Poll یک شبیه ساز مستر پروتکل مودباس (Modbus masterr) است که برای تست و شبیه سازی پروتکل Modbus کاربرد دارد. با استفاده از رابط کاربری ای که این نرم افزار فراهم می کند، کاربر قادر است تا چندین ModbusSlavee (برنامه ها و دستگاه هایی که از این پروتکل استفاده می کنند) را به صورت همزمان مانیتور کند. برای هر ویندوز شما می توانید یک Modbus slave ID، آدرس، تابع، سایز و poll ratee اختصاص دهید. شما می توانید از هر  پنجره به خواندن و یا نوشتن رجیسترها و کویل ها بپردازید و اگر مایل به تغییر یک رجیستر هستید می توانید به سادگی و با کلیک بر روی آن مقدارش را  تغییر دهید.
پشتیبانی از توابع پرکاربرد و لازم برای کار با پروتکل مودباس مانند  Read coil status، Read input status، Read holding registers, Read input registers, Force single coil, Preset single register, Force multiple coils, Preset multiple registers, Report slave ID, Mask write register, Read/Write registers پشتیبانی می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Modbus Poll:
- خواندن/نوشتن برای بیش از 125 رجیستر
- خواندن/نوشتن برای بیش از 2000 ورودی/کویل
- پیش نمایش و چاپ
- نظارت بر ترافیک دیتا سریال
- آدرس قابل تنظیم
- نظارت بر ModbusSlave ها
- پشتیبانی از توابع پروتکل مودباس
- و ...


راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- وارد پوشه Crack شوید و فایل رجیستری را اجرا کنید.
3- نرم افزار را اجرا کنید.


لینک های دانلود

 دانلود نسخه ی 32 بیتی - 1.9 مگابایت
 دانلود نسخه ی 64 بیتی - 2.11 مگابایت

منبع و رمز عبور: www.p30download.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد