Hesam Fard

Hesam Fard

www.hesamfard.ir
Hesam Fard

Hesam Fard

www.hesamfard.ir

فیلم آموزش برنامه نویسی پایتون

زبان برنامه نویسی پایتون یک زبان مخصوص برنامه‌نویسی همه منظوره می باشد ،   به گفته توسعه دهندگان این زبان ،pyton  یک زبان سطح بالا، شیءگرا و مفسری  است .

هدف اصلی ایجاد اصلی ساخت این زبان  تاکید بر دو خواسته شفافیت  بالای برنامه‌های توسعه یافته ،و خلاصه بودن کد  و بازدهی بالای این زبان است .کلمات کلیدی پایتون بسیار کم حجم می باشد اما  در برابر آن  کتابخانه‌هایی که کاربران در اختیار دارند بسیار زیاد می باشد.  

بر خلاف همه زبان‌های برنامه‌نویسی رایج که بلوک های کد در آکولاد”{}” تعریف می‌شوند . در زبان برنامه نویسی pyton  از علامت فاصله و جلوبردن متن برنامه برای مشخص کردن بلاک‌های کد استفاده می‌شود.

زبان برنامه نویسی پایتون از مدل برنامه نویسی شی گرا و توسعه یافته نیز پشتیبانی می کند ،یکی از خوبی های این زبان مفسری بودن آن است یعنی پایتون برنامه ها را خط به خط ترجمه و اجرا می کند برعکس زبان هایی مانند c++  که خودش مزایای خاص خودش را دارد.قابل ذکر است که زبان برنامه نویسی pyton  از جنبش نرم افزاری آزاد تبعیت می کند .

در این پست مقدماتی راجع به زبان برنامه نویسی پایتون در ۴۳ جلسه به صورت ویدئو آموزش برنامه نویسی برای شما در نظر گرفته ایم که می توانید از این مجموعه ویدئو برای یادگیری آسان برنامه نویسی pyton  استفاده کنید.

 

مشخصات

فرمت فایل: RAR

حجم فایل: 154 MB

شرکت سازنده: learnstu

رمز فایل: www.learnstu.com

منبع: آموزش برنامه نویسی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد